fredag 19 februari 2010

Yngste sonen och flickvän

Har kännt mig rastlös, nu när jag är sjuk. Snuvan rinner mindre men hostan är värre.
Satt mig i alla fall ned och gjorde en Lo på mig och yngste sonen, ett kort från höstlovet 2008, då vi var på Kreta, i Rethymnon. En favoritstad, där jag och sönerna varit flera gånger.
Försöker göra LO´s på överblivet scrapmaterial. Har ju hur mycket som helst med småbitar, som blir perfekt när man scrappar.
Denna blev lite mer färgstark. Har ju scrappat mer med vit bakgrund ett tag. Det blev lite lager på lager, som vanligt :-)

Satt dit mina fina filtblommor. som jag tycker så mycket om. Gillar att scrappa i organge, brun och gröna nyanser.

Denna Lo är efter en utmaning från O-träffarna. Har tyvärr inte visat upp den ännu för jag var borta sist.
Men det var ett Lo med glittrigt tema, så för att vara mig är det ovanligt mycket glitter och rosa :-).
Denna Lo är på yngste sonens flickvän, då hon gick ut 9:an, juni 2008. De har hållit ihop i drygt 2,5 år.

Gillade dessa små söta blommor, som jag satt genomskinligt glitterlim på.

Nä, väntar på maken. Kanske hinner jag en till :-)

2 kommentarer:

Carola sa...

Vilka snygga LO´s Du gjort, båda två! Du får minsann lov att ta med Dig LO:n Du gjort till utmaningen nästa 0-kurs tillfälle! Vill se den IRL!
/Kram Carola

Karin sa...

Vilka fina layouter! Den rosa är ljuuuvlig!
Ha en härlig helg!
kram!