fredag 26 februari 2010

Vänner för livet

Svårt som vanligt att ta kort på sina Lo´s. Men någon gång ska väl jag också få råd med en ny kamera. Det värsta är att det konkurrerar med resor som jag också älskar :-)
Denna är en LO efter en utmaning på NorthernLightScrappers.
Lite ovanliga färger för mig igen, rosa, men man försöker ju fånga upp färgerna på korten. De olika papperna kommer mest från Creative club. Gillar deras papper men är lite less på tillbehören, så jag har precis sagt upp medlemskapet.
Denna Lo är på min yngste son och min bästa kompis dotter. Jag och min vän har följts åt sedan 6 års åldern, bor på samma gata och fick dessa fina barn samma år, 1992. Så de har följts åt sedan de var nyfödda och gått i samma klass.
När dottern till min vän var yngre, var hon helt övertygad om att de skulle gifta sig och bo i ett gult hus, och min son fick helt enkelt rätta sig efter det. Men nu har de andra planer för framtiden :-)

Ja, detta är min scrappar katt Herbert. Som älskar att sitta i min röra när jag scrappar Han följer intressant mitt scrappande och visst, då och då, kommer tassen fram. Det finns ju en hel del roliga saker på skrivbordet. Men han är ett trevligt sällskap. Det är inte så ofta att han syns på bild, för att han är så svart men mot den vita väggen gick det bra :-)
Ibland när han legat i en fåtölj, i ett halvmörkt rum, har vi helt enkelt satt oss på honom, stackarn. Men han är tålmodig och världens snällaste, som de övriga katterna.
Är ledig idag :-), men ska göra lite nytta. Så jag hinner nog inte scrappa.

Inga kommentarer: