söndag 7 februari 2010

Två av mina tre älsklingar....

....hann inte scrappa på yngste sonen men det kommer, här blev det på äldste sonen och maken nedan.
Dessa LO´s gjorde jag på Northern Lights föreningens träff. En trevlig kväll, som vanligt.
Denna Lo på äldste sonen har jag försökt ta vara på restpapper, som växer i allt större hög. Den blev enkel (som vanligt) men jag gillar den. Scrappar inte så mycket i rött men tycker att jag fick till det bra. Själv tyckte sonen att han var för långhårig och orakad men som mamma så älskar jag kortet :-)
Tyvärr är vintermörkret ingen hit då man ska ta kort, men det fick bli som det blev.


Denna Lo, visar hur min make är. En ansvarsfull man, underbar maken och pappa/bonuspappa men det är så mycket bus i honom. Och det älskar jag honom för. Vi har otroligt roligt ihop.
Jag blev så nöjd med denna Lo, färgerna blev perfekta (syns kanske inte så bra som jag önskade) men en av de LO´s som jag själv tycker bäst om. Vi var här på bröllop vid Söderfors Herrgård 080808, då hans systerdotter gifte sig. De hade även namngivning på sin dotter.

För övrigt blev det inget scrappande i helgen, varit på Jokkmokks marknaden. Men det får ni läsa om på min andra blogg Leva livet här o nu.

På torsdag är det ny scrapträff, krockar med min och makens badminton men han får ta med sig någon annan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh va härliga färger!! Å va kul å få se lite familjescrappat! Nog för att thailand Loerna var jättefina :D Men kul å få se lite annat :D Kanske kul för dej å göra nåt annat oxå...:D Ska ta tag i awarden nån annan dag, vart lite sent just nu, Tack för den...det är min första :D Hade så gott! Kram

Kellis sa...

Din LO från bröllopet var ju supersnygg!! Härligt upplägg också, får se om jag norpar det till någon LO som jag ska göra senare...*funderar* Jag "vågar" ju aldrig göra en LO utan att följa en skiss eller lifta från någon annan, känner mig fortfarande alltför osäker.
Kram/Kathleen

Carina sa...

Superfin smastämd LO, gillar jättemycket