söndag 7 februari 2010

Fin award av Vera



Denna fina award har jag fått av Vera, så nu tar jag tag i detta.

Text som följer har jag coopat från Vera.m.fl blogg;
Med utmärkelsen följer att jag ska:
* kopiera awarden till min blogg
* länka till personen som gett mig awarden
* berätta sju intressanta fakta om mig själv
* välj sju andra bloggar att ge awarden till
* länka till deras bloggar
* lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.

Så här kommer Sju intressanta fakta om mig själv:
1. Något rund kvinna i sina bästa år, lätt förvirrad :-)
2. Trivs bäst med familjen omkring mig
3. Stor djurvän, har tre underbara katter. Om jag skulle bo på landet skulle jag nog ha hundar också.
4. Lätt för att skratta och gråta.
5. Gillar inte gnäll, är allergisk mot det.
6. Älskar att resa, både i Sverige och utrikes :-)
7. Ser fram emot att åldras med min älskade make.

Detta skickar jag vidare till:
EssmoScrappar
MIN LILLA SCRAPVÄRLD
Milou´s scraphörna
ScrapCarola
Ett nytt liv.....
Anna
Helan

Dessa bloggar ger en sådan inspiration, på olika sätt.

Ha det så gott alla!!

1 kommentar:

Karin sa...

Tuasen tack! Va gulligt av dig! =)

Tack för dina alltid lika snälla ord i bloggen min ! =)
kram kram!