lördag 27 februari 2010

Min mäster kock :-)

Blev ensam hemma :-). Yngste sonen och bonusdottern är borta, maken och äldste sonen i verkstan...så då scrappade jag en stund. Äntligen!! Det är ju inte så ofta man hinner. När familjen är hemma, så blir det ju att man umgås med dem, känns trist att gå undan.

Cardstocken är från Street Market och sedan är det överblivet papper.

Här sitter min make och halstrar egenhändigt fångad fisk (Kronogård 2008). Först satt han den i saltbad ett tag. Gissa om det blev gott!!
Här var vi på fiskeresa med tre av fem barn, min ynste son, min yngste bonus dotter och bonusson. Vädret var inte perfekt i slutet av juni, rätt kallt. Men vi hade härligt. Runt sjöarna var vi, och det var grönt och fint och kabelekan växte överallt vid stränderna.
Detta gör jag gärna om igen.

Ska nu fortsätta njuta av denna lördag. -7 gr, lagomt kallt:-) Det hade snöat inatt som maken och sonen skottade bort innan de for.

Inga kommentarer: