måndag 2 mars 2009

Scrapevent i Norrfjärden



Vi hade ju hur kul och trevligt som helst i Norrfjärden i helgen. Men jag insåg ju att det finns de som är mer scrappartokiga än vi :)
Men det var i alla fall jag, en kompis och min mor som var där. Vi var helt slut när vi kom hem av alla intryck och arbete, dock inspirerande arbete. De hade ordnat det så bra systrarna Johansson.
Det var utmaningar hela dagen och det skulle vara så även på söndagen. Då var dock vi inte där.
Jag var bara med på en utmaning, för jag/vi gick runt och tittade och sög in idéer.



Det var även två scrapshopar där. Tyvärr var min kassa skral, så det blev inte så mycket shopping :(.
Men tittade gjorde jag/vi, man får ju alltid nya idéer!!!
Det var många flitiga och inspirerande människor där. Tänk vad många som gillar att pyssla på med detta.


Gjorde i alla fall en utmaning, nr 4, som skulle vara en dubbel LO och temat HAN&HON, och man fick inte använda blått och rosa (vilket är helt okej för mig, gillar ju andra färger). Så jag gjorde på mig och min käre sambo.

Tänkte att när jag gjorde denna, att vi har hunnit med en del resor redan jag och min sambo, sedan är vi ju duktiga på att göra små mini semestrar i Sverige och ta mysiga weekends då och då. Men det är väl för att vi har stora barn och därför kan få ägna oss åt varandra ibland. Välbehövligt, när vi har två olika familjer som ska leva ihop och fogas ihop, med mina barn och dina barn. Fast nu känner vi nog båda att alla är VÅRA BARN!!
Men det är ändå skönt att bara få rå om varandra ibland :)

Denna helg var i alla fall fantastisk rolig. Gör gärna om det.

1 kommentar:

Pimmi sa...

Håller med dig, det var en riktigt trevlig helg, kul att du hittat min sida och ännuroligare att jag hittade din. Riktigt fina alster har du här. Den är så snygg den där dubbel Lo.n Kram Emma (bordsgrannen i norrfjärden)