torsdag 26 februari 2009

På bröllop Utmaning till Lillblomman skapar


Här var vi på min sambos systerdotters bröllop 080808, vid Dalälven. Vi hade mycket trevligt.
Detta var en utmaning av Lillblomman skapar, http://lillblommanskapar.blogspot.com, bloggpartyt på Allt om scrap. Detta blev nog mitt sista bidrag. Hinner inte med fler, och det blev tyvärr inte så många heller.
Jag är ju som sagt var inte så bekväm med rosa, då det är alltid en utmaning för mig. Men jag fick nog med alla färger, bling, knappar, blommor och journaling. En riktigt rolig utmaning detta med. Sen tyckte jag ju om vinsten också :)
Tyvärr så fick jag ta kort med mobilen, för vår/min scrappar katt Herbert ÄLSKAR att tugga på kablar och har tuggat sönder min sladd mellan kameran och datorn. Så just nu är han billig. Fast billig är väl inte rätta ordet, han har kostat oss mycket pga av sin ovana.

3 kommentarer:

Πιγκουίνος sa...

Hi from Athens, Greece. S'agapo in Greek means I love you!!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Hejsan! vad skoj att du antog utmaningen trota det rosa! Jag tycker att du lyckats jättebra! Kram!

Maja Stokk / eyovine sa...

härlig LO å fint foto på dig å Peter.
Dom kom iväg i god tid härifrån... men bilen full av packning =).. Moa och Anton kommer i morgon... Nu får ni huset fullt =D... själv tycker jag det ska bli rätt skönt att få ta igen mig lite... är i STOOOOORT behov av det.

Kramiz Maja