fredag 20 februari 2009

Scrapparhelg

Detta är en LO jag gjorde för en utmaning från kursen, där det skulle vara vit bakgrund. Hittade mina vita renar med sin ägare och tänkte att det passar utmärkt. Fick blir färgrikt och med silvriga inslag, precis som samernas dräkter.

Ska på scrappar helg nästa helg, ska bli så kul.
Tänk, sitta en hel dag och scrappa utan man och barn. Ska bli så inspirerande. Sa till min sambo att nästa helg får du roa dig med barnen själv. Men det klarar han galant.
Vi mammor behöver en stund för oss själva ibland, så detta får bli min stund. Även pappor behöver det förstås.
Nästa helg börjar sportlovet, och då kommer nog min mans barn upp. Ska bli kul, länge sedan man såg dem. Men första helgen på sportlovet, då har jag barnfritt, i alla fall på dagen.

1 kommentar:

Maja Stokk / eyovine sa...

Snyggt!! LO:n blir här verkligen en del av fotot. Supersnyggt!

Kramiz Maja