tisdag 17 februari 2009

En till LO till Mahlins utmaning


Denna Lo var hur kul som helst att göra, mina älsklingsfärger, brunt, grönt och orange tillsammans. Passade bra också till elefantturen. Det är en utmaning från bloggpartyt från Allt om scrap, http://mahlin.blogg.se/. Hon ville även att man skulle ha med wellpapp och det är ju ett kul material. Använt papper från Pattern paper och ett band i brunorange nyanser. Blommorna är från Flora doodles.
Vi var på elefanttur och hyrde 4 elefanter, en trevlig men långsam tur och då menar jag att elefanterna går otroligt långsamt och vill gärna äta hela tiden. Varmt var det som vanligt. Kul att få vara mitt i djungeln.

1 kommentar:

Mahlin sa...

Först och främst förlåt att det tagit mig en EVIGHET att tacka för ditt bidrag! Jag är ju jätteglad att du ville vara med i min utmaning
, vilken supercool layout. De sydda blommorna är bara hur coola som helst. Tack för du var med!