söndag 15 mars 2009

Lite tid för scrapping..


Har haft lite tid över för scrappandet, tyvärr. Men ibland går annat före, som oftast måste jag väl erkänna.
Har dock gjort två LO´s till men har inte orkat fota eller föra över hit men det kommer.

Tänkte att man skulle kanske scrappa efter melodifestivalens titlar på låtarna, det skulle väl vara en kul utmaning. Ska nog testa det själv.
Men i alla fall som kom mina favoriter etta och tvåa, inte dåligt eller hur. Fast Carolines af Ugglas låt Snälla Snälla gillade jag bäst, hon skulle ha vunnit.

Tänkte också säga att idag har jag och min älskade sambo varit FÖRLOVADE ett år och det känns verkligen härligt!! Där av bilden högst upp.
Det ska väl komma fortsättning på detta framöver... :)

Vi har scrappkurs på onsdag igen och har väl tänkt att jag ska hinna scrappa kursens utmaning innan dess. Gillar utmaningar.

2 kommentarer:

Milou sa...

hej carita! nu har jag ittat fram till din blogg. Å grattis till ett år förlovning med morbror, nu tycker jag att han ska ta nästa steg!!! Ska du fara på scrappmässa i lule den 4-5 april? jag tänkte dit å köpa lite grejer iaf! jaja ha det så bra så hörs vi, kram på er

sagapo sa...

Hej Milou!
Kul att du hittade hit, när kan man börja kika in hos dig.
Har inte bestämt min än om jag ska till Luleå men det skulle vara så kul :).
Tycker också att morbror kan ta ett steg till ;)
Ha det så gott med familjen.
Kram Carita