söndag 29 januari 2012

Härlig scrappardag med föreningen

Ljuvlig bild från en underbar kväll.


Igår hade vi ju årsmöte och en scrappar dag med vår förening, http://northernlightscrappers.se/. Vi var på Storstrand vid Piteälven. En rolig och kreativ dag, med många duktiga scrappare, som ger en inspiration. De hade ordnat tävlingar och detta var utmaning nr 2. Gav ingen vinst men som jag personligen kände mest för, förstås =) En LO från vår bröllop 090919.

En dag, fylld med kärlek och ett minne för livet.

Lite detaljer, jag har ju svårt för blommor, gör ju helst ganska rena LO´s men det är klart, när det gäller romantik, måste ju lite blommor dit.


Detta var tävling nr 4 (var inte med i alla), och denna vann jag 2:a pris på. Det är på min äldsta son, då han reste runt i Thailand och Laos, 2010/11, i tre månader med en kompis. En resa som gav många minnen och erfarenheter. Säkert bra att ha med sig när han flyttade till Malta i höstas.

Jag vann så fina papper från Bo Bunny, i svart/vit skala och en del i tredimensionellt =). Blev så glad. Alltid kul att vinna och få lite uppskattning för det man gör.


Utan tävlan, så provade jag även på metall art och gjorde två grattis kort. Det är ju en del som fyller år framöver.

Ja, det var en lång och trevlig dag. Var helt slut igår när jag kom hem. Gick över till grannarna en stund där maken och valpen Douglas var, men vi gick hem ganska snart.
Yngsta dottern på fest, tror även att äldsta dottern var där, umgicks med en av kompisarna som var hemma från Irland och hälsade på. Ytterligare en av ungdomarna som passar på att jobba utomlands ett tag. Tänk vad kreativa ungdomar det finns =)

Ha en skön söndag. Och tack alla söta scrappare för ni finns!

Inga kommentarer: