söndag 19 februari 2012

Ung kärlek

Ung kärlek är väl bland det vackraste som finns. Tänk att ha hela livet framför sig och att få dela det medT den man älskar. Kan inte bli mer underbart.

Tiden går och våra ungdomar blir vuxna, vilket man inte alltid förstår och hänger med. Förra lördagen gifte sig en av grannarnas dotter. Så en vän till mig, som var på bröllopet, ville ha ett kort som var som en tavla med fin vers. Så jag gjorde en LO, så romantisk som möjligt, inte min starka sida direkt. Tyvärr är ljuset inte det bästa men det blev riktigt fin i alla fall och hon blev nöjd.
Tyckte jag fick till det med blommorna, vilket är lite pust och stön för mig. Gillar ju egentligen den rena och inte så romantiska detaljer, men med lite vilja så går det ;)


Jag gjorde även en kort åt dom, från vår familj. Har ju känt henne sedan barnsben.

Ha en fortsatt skön söndag alla!!

Inga kommentarer: