lördag 25 februari 2012

Avtackning

Gjorde några kort förra veckan, här är ett av dom. På jobbet är det tre gulliga personer som har slutat, och vi hade fest för dom förra fredagen.
Fast jag inte är någon kortmakerska, så lovade jag i alla fall att göra åt dom.
Kortet ovan försökte jag göra lite somrigt,för hon tycker mycket om att vara ute och gärna i sin trädgård. Hon går nu i pension, pigg och fräsch, och kan njuta av livet. Det du, Fredrik Reinfeldt.

Sedan gjorde jag ett mer maskulint kort till vår trevliga unga läkare som fått nytt jobb. Bara önska honom lycka till.

För övrigt så kommer min yngste son hem och hälsar på från Malta den 25 mars, stannar hemma 2-3 veckor. Gissa om jag längtar. Sedan följer jag ned dit och hälsar på båda sönerna. Saknar dom som en tok.

Ska snart väcka maken, då blir det frukost och ut med jycken.

Ha en skön helg.

Inga kommentarer: