söndag 15 januari 2012

Fortsättning följer...

När man sitter på altanen och ser ut mot havet i solnedgången, sprider sig harmonin i kroppen. Det är så vackert och man får vara med i denna stund.

Här är sönerna med sin farfar. Jag är så glad att vi har bra kontakt trots att deras pappa inte är i livet och att vi inte kan ses så ofta. Denna kontakt vet jag att deras pappa skulle ha uppskattat. Det är viktigt för sönerna att ha kvar kontakten på den sidan. Sedan trivs både jag och min nuvarande man mycket med den släkten. De har tagit emot honom med öppen famn.

Här sitter jag, välmående, efter att ha ätit på Gourmérestaurangen på Västbacken. Sitter ute på den lilla altanen och bara inandas havsluft och känner hur väl man kan må.

Vi var även en kväll till Folkets park i Grebbestad. Var dock lite småregnigt denna kväll, så vi stannade inte så länge utan vi for in på en pub under tak i Grebbestad istället. Jag var chauffören för maken och ungdomarna. Det går dåligt med bussar här på kvällstid, precis som på landet.
Ja, vi hade en underbar vecka, en av många, där nere. Detta himmelrike på jorden ligger mellan Grebbestad och Strömstad. Riktigt i norra Bohuslän.


Varje vår brukar vi åka ned med ungdomarna till Stockholm på en weekend och träffa släkten. Här är vi på Söders höjder och har picnic. En varm dag, kändes som sommar.

Ha en skön söndag. Här är det kallt idag - 15 gr. Med andra ord inneväder, förutom prommis med valpen.

Inga kommentarer: