söndag 24 maj 2009

Hinner inte scrappa något men...


...har i alla fall fått ihop ett morsdag kort till min sambos mor. Tänkte att vi åker över med en blomma, för på mors dag är vi ju i Timrå, Fagervik.
Vi ska dit och göra sommar fint. Det är mycket man ska hinna här i livet ;).

Kortet är gjort av rester, ska försöka göra mer kort, så att man blir av med lite restpapper.
Har även gjort ett åt min egen mor, men hon kanske är in och kikar, så det får ni se sen ;)

Det är scrapträff på onsdag, så då ska man väl hinna något i alla fall.

3 kommentarer:

Kellis sa...

Ååå så bra, nu fick jag en påminnelse om vad jag måste ta och göra!*ler*

Vi ses på onsdag! Jag är där från klockan sex så kom gärna och håll mig sällskap!:)

Kram/Kathleen

Carola sa...

Håller med Kellis - Så bra att bli påmind! Vi syns!
/Kram Carola

Kellis sa...

Hittar inte din utmaning!! Vill ju bli utmanad...*ler*/Kathleen