lördag 16 maj 2009

Temakväll i söndags

Vi hade tema dag i söndags men jag och min kompis C kom inte förrän vid kl 1800, för jag hade middagsgäster.
Det var i alla fall en trevlig kväll, som vanligt. Försöker använda min av spillpapper, för det har ju blivit en del.
Detta är Thailand igen, till den yngre sonens album, då vi övernattade en natt söder om Khao Lak. Doodlade lite på den, gillar det. Bladen är från en plastblomma och blommarna har jag fått av min sambos exfru. Passade bra till detta.

Här var vi i Khao Lak, såg bla militär båten som for 2 km upp på land av vågen. Det är svårt att förstå kraften i tsunamin.
Gjorde den enkel, nyttjade spillbitar och halva papper igen. Har nyttjat båda sidorna på etiketten med text.

Här är två glada från styrelsen. Inspirerande och duktiga scrappare :-).

1 kommentar:

Kellis sa...

Hej!

Så tjusiga LO du hade gjort! Tyckte jag kände igen det andra kortet, har du gjort om den LOn? Eller så blandar jag ihop den med någon annan kanske.

Dags att plåstra om såren i händerna, jobbigt att kratta gården!*ler*

Kram kram/Kathleen