tisdag 19 maj 2009

Utmanad av Eyovine...kolla nedan

Jag har blivit utmanad av Eyovine,
MIN LILLA SCRAPVÄRLD. Hon gör underbara alster, om ni inte redan kikat in hos henne, så rekommenderar jag det.
Här får ni veta lite mer om mig, lite ditt och datt:


Tre saker som alltid finns i min/mitt......

Kylskåp: yoghurt, smör, mjölk
Frys: broccoli, köttfärs, hamburgare
Skafferi: hårt bröd, flingor, kattmat
Handväska: puh, använder sällan sådan....börs, mobil, lypsyl
Sminkväska: mascara, ögonbrynspenna, läppglans
Badrumshylla: ansiktskräm, tops, tandborste
Förråd: jisses, det är välfyllt...juldekorationer, gamla leksaker, vinterföremål
Hjärna: ja, den är ju ofta förvirrad...planering-vad göra, familje tankar, drömmar
Jackficka: lypsyl, småmynt, gamla kvitton
Kryddskåp: örtkryddor, salt, svartpeppar
Barskåp: vin, likör, whisky
Köksbänk: sådant som inte ska vara där, köksredskap, perkulator

Ja, det var lite om mig...sänder denna utmaning vidare till:
ScrapCarola, http://scrappartillsammans.blogspot.com/ och .
Kika gärna in hos dem med, alltid kul att titta in hos dem.

Utmanar även tre som inte lägger in något om scrapping, de är: Annas mirakel,

Ha en fortsatt bra dag.

Inga kommentarer: