onsdag 3 juni 2009

Inte mycket scrappande nu för tiden...

Men lite har jag hunnit under maj månad. Detta var ett bidrag till Northern Light scrappers utmaning, där man skulle ha med grönt och brunt samt djurtema. Vilket blev min favorit utmaning, eftersom jag gillar grönt och brunt och djur, i detta fall mina katter. Det är Herbert och Gustav som är med på denna LO.

Här har jag gjort ett kort till äldste sonens student, tror inte att han är in och kikar här :)
Gillar ju att göra lager på lager. Dessutom har jag valt att inte göra kortet i gult och blått, som kanske är vanligt till studenten.



Dålig skärpa blev det här men detta gjorde jag till min mor. Gör ju inte gärna kort men nu på sistone har det blivit mest kort.


Detta blev snabbt en kväll till min yngste son som har fyllt 17 år. Maj har varit en hektisk månad med två 65-års kalas, ett 17 års kalas samt mors dag. Man är ju helt slut innan sommaren är här.
I juni har vi två 46- årskalas, ett 38-års kalas, ett femårs kalas och en 40-års fest samt studenten. Hjälp, sedan är det juli månad, puh!

Så scrapping ligger inte på prio ett just nu.
Tiden räcker inte till, och finns tid över, så blir det med familjen.

Ha en skön månad i juni, och njut av allt det vackra.

2 kommentarer:

Kellis sa...

Oj så snyggt studentkort!! Själv lider jag brist på stämplar så det är något jag måste införskaffa i framtiden! När jag scrappar kort blir det bara med blommor och liknande, börjar bli lite tråkigt nu!

Ha en fin sommar! Kram/Kathleen

Carola sa...

Ha en riktigt skön sommar!!!
/Kram Carola