måndag 10 september 2012

Min stolhet i livet

Var ju sjuk för en vecka sen, och jag blir ju alltid lite rastlös, trots att jag inte mår bra och inte har någon ork. Men en eftermiddag, så gick jag i alla fall upp i scraprummet och knåpade ihop en LO på sönerna. Längtan efter dom är stor.  
Lekte lite med mist, två olika blå färger och lite brun färg. Tog sedan rest papper och lekte lite med dom. Symaskinen åkte också fram.
 
Detta är verkligen stoltheten i mitt liv. De har klarat sig så bra, trots det jobbiga de har varit med om. De är självständiga och sociala, och riktigt kramgoa killar. Dessutom håller de ihop i vått och torrt, trots att de är olika. Älskar dom som en tok.
 Hann inte skriva igår, fick främmande. Nu ska jag väcka familjen. Ha en bra vecka.
 

1 kommentar:

Vera.m.fl sa...

Jag förstår att du är stolt! :) Dom verkar jättefina och det är klart, med en toppenmamma som månat om dom, stöttat dom och funnits där bakom ryggen om dom skulle tippa omkull så kan det inte bli annat än bra resultat!
Hoppas dina krafter börjar återvända och att förkylningen släppt!
Kram