onsdag 5 september 2012

Altrat askar

 Har för första gången altrat, valde askar. För att förvara smycken i en ask och i den andra hårsnoddar, spännen och dyl i den andra. Var less när allt ligger huller om buller löst på hyllan. Har inte altrat tidigare, har väl inte riktigt varit sugen på det.

Fick även dit några söta små blommor efter måna suckar. Men till dessa askar tyckte jag att lite blommor skulle nog bli pricken över i:et =).

Hemma även idag men imorgon hoppas jag orkar ta mig till jobbet. Även yngsta dottern är hemma och sjuk idag.
Helgen närmar sig och det känns så skönt. Maken är i Eskilstuna och kommer hem fredag =).

Ha det så gott!!

1 kommentar:

Vera.m.fl sa...

Så fina askar! Visst är det kul att altra även om det är lite knivigt ibland ;)
Jag pratade med din trevliga kollega för nån dag sen om hjälpmedel men nu har jag insett att jag får nöja mig utan rullstol dom återstående veckorna! Däremot ska jag nog ta ett snack med er snart ang värken i händerna (bl.a) så krya på dig fina du! :)
Kram