onsdag 26 september 2012

Djurälskare

Min brorsdotter i Täby älskar djur, skulle nog gärna ha både katt och hund. Men de reser mycket och det är nog svårt att få ihop det.
Var sin hamster har de dock, hon och hennes lillebror. Och så rider hon.

 Här har jag gjort en LO, i våras på min söta brorsdotter. Kortet är taget 2008, när Felix var liten. Hittade den nyss bland en massa papper.

 Verkar ju dessutom ha lyckats att få dit lite blommor ;).

Har städat nedervåningen i kväll, kom på att jag vill ha fint när vi åker till Kreta, så nu känner jag mig nöjd. Roligare att komma hem om huset är städat. Har även renbäddat. Försöker också få undan tvätten.
Mor har hjälpt mig att stryka tvätt =). De tog dessutom med sig jycken Douglas hem till dom, så han får sova där inatt. Jag är på planeringsdag imorgon och kommer inte hem på lunch.
Maken är på långresa uppåt landet, ikväll har han landat i Kiruna. Kommer inte hem förrän på fredag kväll.
Ska bli så skönt när han kommer hem. 

Nu är det nära till vår resa, på lördag bär det iväg mot Kreta =)

Inga kommentarer: