söndag 24 oktober 2010

Kärlekspar

Denna blev jag personligen så nöjd med. Den är på mig och maken då vi var på Kreta nu i september. Och det är precis som på fotot, vi förälskade och trivs otroligt bra tillsammans. Jag tänker ofta på det, att ur det svarta som vi båda varit med om, så lyckades vi hitta varandra. Ett mirakel.
På vårt bröllop, höll jag ett tal för honom, för jag ville så gärna berätta för honom och alla gäster vad han betyder för mig och hur han lyfte mig ur det tunga jag gick igenom. Sedan spelade jag melodin "Visst finns mirakel, och för mig är det faktiskt du" med Suzzi Tapper. Jag älskar den låten, känns som att den är skriven för mig, för oss.

Vilken underbar dag det varit idag, 7 gr varmt och sol. Vi tog en lång promenad efter Piteälven.

Nu snabbt in i duschen och sedan Beck film :)

1 kommentar:

Vera.m.fl sa...

WOW, vilken fin LO!! Kärleksfull så det dånar om det *ler*

KRAM