måndag 18 oktober 2010

Höstlöv

Vi var ju på scrapparhelg för en vecka sen, och hade så roligt. Det känns skönt att komma igång igen.
Det var flera olika utmaningar och här var det en med bla material från naturen. Fast jag följde inte allt som skulle vara med, så det blev ingen tävling för min del. Men jag tyckte om denna, så det gjorde inget. Fast man kunde ju ha en utmaning 10 med höstutmaning =). Fast det fanns ingen sån tävling.
Var i alla fall ut och plockade lite löv. Detta foto är från förra hösten då jag och maken var på en promenad efter älven.


Detta var en utmaning till oss alla. Alla fick ett kort med en ros på att göra en LO av. Jag gjorde en enkel LO men den kändes vacker, så jag blev nöjd.
Har några kvar att visa men det får bli en annan kväll.
Det har varit mycket scrap på sistone =), i onsdags var vi på föreningens scrapkväll och imorgon är det dags igen med gamla kurskamraterna =)

Snart kommer min käre make hem =), har varit i Eskilstuna över dagen.

2 kommentarer:

Karin sa...

Vilket vackert foto på den översta layouten, jättefint! Fina layouter båda 2.
Tack för dinaalltid lika snälla kommentarer i bloggen min, det värmer! =)
Vet du, jag har ingen fotoskrivare,men framkallar bilder på Crimson å då kan man sätta dit ramar å grejer.. Görsmidigt.
Ha en härlig kväll, kram K.

Pimmi sa...

Hallå
Det var verkligen synd att du inte kunde delta i någon tävling me den Lo.n det är helt underbar. Kul att se ditt bidrag med fotot också, den var en fin tolkning.
Kram Emma