torsdag 21 oktober 2010

Fortsättning scrappar helgen

Till scrapparhelgen fick man köpa ett kit. Underbara papper och färger med tillbehör, precis i min smak.
En utmaning var att använda materialet från kitet.
Dessa foton är från underbara Storforsen utanför Bredsel, oktober-10, då en av mina bästa vänner gifte sig där :) Vackrare altartavla och utsikt får man nog leta efter.


Sedan skulle man göra ett collage, hade inte så många foton som passade utan jag gjorde små anteckningar i stället. Detta är på min yngste son och hans gulliga morfar, när de varit på gäddfiske i Tårrajaur, utanför Jokkmokk.

Har ett par alster till, men det tar jag vid annat tillfälle =)

Har varit på scrappar kväll med gamla kursen i veckan. Gjorde då LO efter en utmaning på
NorthernLightScrappers.
Det är vår förening i Piteå. Och det bästa är att det är min yngsta bonusdotter som har gjort skissen till utmaningen. Hon är verkligen duktig.

Här kommer den om ni vill vara med:


Veckan har gått fort, hinner inte vara med. Det är full huggning på jobbet och jag är helt slut när jag kommer hem. Längtar tills det blir lugnare men jag vet inte när det kommer att ske.

Ha en skön helg, som börjar med en härlig fredag =)

Inga kommentarer: