lördag 19 december 2009

Inget scrappande, bara julstress...

http://home.swipnet.se/megart/Bilder/Julafton.JPG

Önskar att jag/vi fick ha det så här lugnt men just nu känns allt stressigt. Mycket kvar att fixa och dessutom åker maken ned till Timrå mitt i alltihopa och jobbar och kommer inte hem förrän på onsdag :-(
Själv jobbar jag, så det är inte många timmar kvar att fixa inför julen.

Onsdagen när han kommer hem efter lunch, senast 1400 hoppas jag, så har vi en lång lista på det som ska göras klart innan julafton, puh. Men då gäller det att jag verkligen kan flexa ut kl 1400. Håller tummarna för det.

Själv sitter vi hemma, den äldste sonen är väl på ingång och de två andra är på fest. Imorgon ska de städa sina rum, de har haft lång tid på sig och har inte fixat det ännu, så nu är det dags. Det gäller samtliga ungdomar!!!!!!! Då får de vara trötta eller vad dom vill, men det ska göras innan andra aktiviteter får ta vid.

Nä, nu ska granen kläs, så jag ska försöka få lite julro i kroppen. Sätta på julmusik och koka glögg, det blir väl bra :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo ingen idé å stressa upp sej...det som glöms bort och inte hinns med, är inte hela världen. Försök njuta!! Japp på tisda bär det av neråt, ska bli jättekul å få vara me syrran och Mohedasläkten :D Hoppas ni har en superhärlig jul nu och hälsa allihopa!! Kram på er