söndag 6 december 2009

2:a advent och kalas hela helgen

Ja, inte har det blivit något scrappande, för hela helgen har varit kalas, igår fyllde maken år och idag bonusdottern.
Denna Lo fick min man i födelsedagspresent av sin gulliga systerdotter Milou, en mycket duktig scrappare. Visst var det en fin Lo på oss :-) Tack snälla Millan.
Själv har jag inte hunnit scrappa något från bröllpet men det kommer.

Tog en liten närmare bild. Det tråkiga är att min kamera håller på att lägga av och jag har inga pengar att köpa en ny för :-( . Men jag har ju en hel del gamla kort att scrappa på.
Men däremot så gillar jag ju att ta kort, så det känns inte bra. Vill ju gärna dokumentera våra liv :-) .

3 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Ljuvlig LO och ni är såååå fina =). Millan är superduktig!!! Längtar efter Ina jag å... så jag hoppas hon har tänkt komma ner på jullovet iaf. Lär dåså när jag pratade med henne idag. Nu sitter jag här och väntar på de andra två.. Du Moa glömde ju ta med din vinst. Skickar den med Peter nu då han kommer.

Kramiz Maja

Kellis sa...

Hon är ju riktigt duktig! Och roligt att få en LO sådär som någon annan har gjort, bra tips på present!:)

Kram/Kathleen

Anonym sa...

Va roligt att ni tyckte om den, kände att jag ville göra nåt av kortet för det var så himla fint! Kände du igen de beiga banden?...dom satt runt ljusen som hade en vandring sen, snodde en :D. Ha det så bra nu så ses vi! Kram