torsdag 15 oktober 2009

På G igen...

Har ju varit borta från scrappar världen en längre period men vid scraphelgen i Rosvik och sedan 0-träffen så har jag hunnit med dessa alster.
Har ju gett mig den på att killarnas Thailandsalbum ska vara färdig till jul!!! Vill ju scrappa annat också :-)
Har gjort en enkel variant i fin blå nyans...gillar denna. Känns som att äventyret väntar, vilket det också gjorde.

Dessa foton är från en fantastisk höjd på en av Similan Islands.
Har doodlat lite...vilket jag gillar.

En sista LO för denna gång. Gillade färgerna i denna. Brödarna står tryckta mot stenen i väntan på sin tur att ta sig ned, på väldigt hög höjd, ovanför trädtopparna.

Känns så himla kul att få börja scrappa igen. Har tittat på skisser när jag gjort dessa, inte följt dem så noga kanske, men för att få igång kreativiteten igen. Gillar ju fortfarande det enkla, har väl blivit min grej.

1 kommentar:

Carola sa...

Så kul att få börja se lite LO´s igen! Och jag gillar den översta helskarpt!!! Klockren!
/Kram Carola