torsdag 22 oktober 2009

Massproduktion :-)


Jag önskar mig verkligen en ny kamera, jag blir aldrig nöjd med bilderna. Så är det bara :-(
Är i alla fall snart klar med yngsta grabbens album om Thailand, bara 4-5 Lo´s kvar...
Sedan ska jag slutföra den äldres album. Det blir FINA julklappar till dem. Känner mig så stolt.

Dessa producerade jag på scrapträffen med Northern scraplighters i måndags. Det är så kul att scrappa med andra.

Denna LO är i alla fall då vi for ut med en Speed Boat, dagen efter Tsunamivarningen. Vi hade ju nästan inte sovit något, så vi var rätt trötta kan jag säga.
Vi åkte från Phukets västra sida mot den sk James Bond ön. Vi åkte förbi fantastiska klippformationer samt mangroveträsk. Vi var en hel dag på havet och vi fick åka riktigt fort. Härligt!! Speed boat mot en långsam sköldpadda...lite sött tyckte jag ( se längst ned i vänstra hörnet) Gillade papperskombinationen på denna och färgerna...de gör mig glad!!


Här är vi då framme på James Bond ön. Lite kul att ha varit där och när man ser denna film, kommer just nu inte ihåg vad den heter, så känner man igen sig så väl. Kul! Längtar tillbaka!

Denna Lo gillar jag, enkel men ett vackert papper och så med lite doodle. Perfekt kombination för mig.

Blev lite fel ordning men nu får det vara så här. Gillade prickarna runt denna, blev som Pricken över I:et, vitsigt eller hur?!

Här är jag och min älskade söner. Tackar en högre makt för att jag har dem. Älskar dem som en tok och de har verkligen hjälpt mig framåt i livet.
Här poserar vi på James Bond ön, den berömda klippan är bakom killarna.


Sista Lo´n är från då vi åkte mot Sjözigenarstaden. Där åt vi en god lunch. Denna stad ligger helt på pålar över vattnet. Så när vi gick omkring där och tittade genom golv springorna, var det bara vatten under. Mycket fascinerande.
Det är yngsta sonen som ligger och njuter på båten.

En Lo i blått igen, svårt att göra annat med bilder från Thailand, detta ljuvliga land. ( Men jag är nog först och främst en Greklands fantast).

Produktionen fortsätter framöver!!

Inga kommentarer: