söndag 3 april 2011

Kusiner

Ja, att fota denna var inte lätt. Det blev för ljust, för mörkt osv. Till slut gav jag upp.

Denna gjorde jag i alla fall för ett par veckor sen, när Maja, MIN LILLA SCRAPVÄRLD, var här och hälsade på sina döttrar. Eftersom hon är ett scrappar proffs fick jag lite tips, bland annat detta med mist. Det syns tyvärr dåligt, det var det jag försökte fånga upp med kameran.
Dessutom fick jag en utmaning av henne att använda blommor och inget annat, och blommor är inte min starka sida =)
Men jag blev ändå nöjd med resultatet.

En liten närbild på blommorna.

Nu ska jag vara trevlig med sönernas två andra kusiner som sovit här inatt, då föräldrarna var på 40-års fest =)
Här är det varmt ute, man riktigt märker hur snön sjunker ihop. Nu längtar vi efter våren, eller hur?!
Ha en fortsatt skön söndag.

1 kommentar:

Maja Stokk / eyovine sa...

Du är så bra med blommor... fast du vet inte om det själv än ;). Superfin är den!! Å ännu vackrare i verkligheten. Det är svårt att fota layouter med mist på... Jag fotar oftast utomhus. Ha det gott! Hälsa familjen och speciellt min två änglar.

Kramiz Maja