lördag 16 januari 2010

Juntan

Denna hann jag också göra på 0-träffen. Jag är med i en junta, vi träffs ung 1 g/månad och har hur kul som helst. Vi firar snart 10-års jubileum. Här dricker vi vin och har härliga fotbad. Jag kan väl säga att vi syr INGET utan juntan går ut på att njuta av livet :-)

Ja, nu kommer samma LO som här nedan men med litet tillägg av blommor och knappar. Det kändes hela tiden som att det fattades något. Känns bättre så här och jag är mycket nöjdare.

Nöjd är bara förnamnet, jag har planerat middagar för åtta dagar och dessutoom handlat mat för detta, tänk, nu vet jag varje dag vad vi ska äta till middag en vecka framöver :-)

Ha en bra lördagkväll alla scrappare och icke scrappare!!

3 kommentarer:

Karin sa...

Vilka härliga layouter du har gjort! Gillar den översta amssor, va mysigt me junta! =)
Ha det fint,
kram kram!

Anonym sa...

Åhh vilka snygga Lo´s du gjort, gillar dom vintriga massor. Otroligt härliga bilder! Har som inte varit ute å bloggat så mkt på sistone.... Är istället inne i en -göra om hemma- fas, jag och mina ideér :D Hoppas ni har det jättebra! Kram på er

Anna Ekman sa...

Vad kul att se lite scrappat från dig! Jag tycker att du fick till det bra med din Årrenjarkalayout. Jag tycker att det är ganska svårt att scrappa vinterbilder.