torsdag 30 april 2009

Tävlingsbidrag till Northern Light scrappers


Ja, så här blev det. Är nöjd med denna, ffa för att jag testade att göra egna blommor. Ni kan kika på nästa foto igen. Jag är ju som sagt var inte speciellt pysslig men ibland får jag mina ryck.
Detta var ett foto från Kreta, Rethymnon, oktober-08. Vi var då där med fyra av barnen samt en kompis till min son, så det blev fem barn i alla fall. Det var en lugn och skön semester men jag tror att det är dags för en höstsemester utan barn, ser fram emot det :)

En closeup på blomman...gillar den! Titta gärna in på denna hemsida, hon har så många bra tips!!! Här är adressen, http://misscutiepiegoes80s.blogspot.com/.

4 kommentarer:

the80sme sa...

Tack för din söta kommentar! Vilken underbar blomma du gjort, passar verkligen perfekt till din layout, som är härligt vintage för övrigt!

Ha en fortsatt trevlig dag och helg! :)

Kellis sa...

Så smart att göra egna blommor! Det tänker jag väldigt sällan på, kämpar för att hitta blommor som passar ibland, ska tänka på att göra egna istället nästa gång..*ler*

/Kathleen

Carola sa...

Själva Workshopen med Patricia är de första 3 timmarna. Från 15-18. Sedan fortsätter träffen med kort-tävling, scrapping och gott fika.

PysslarTagen sa...

Åh vilken snygg blomma! Smart!