tisdag 28 april 2009

Lite alster från april månads slut


Har verkligen inte hunnit mycket scrapping denna månad, men det har varit fullt upp med annat.
Lekte i alla fall här med olika starka färger, och det var riktigt kul, har ju ofta inte så här starka färger på mina LO´s. Lite kul med stämpel och doodling också. Detta är ett foto från när vi var i Stockholm april förra året. Nu åker vi på torsdag igen :)

Denna Lo påbörjade jag på kursens sista kväll och gjorde nyss färdigt den. Detta är nog den LO jag tyckt mest om. Kan det vara för att det är en katt på den?! Men det känns så harmonisk och rätt i alla färger. I lovet it!! Det är vår katt Felix som kom till oss förra sommaren som liten kattunge och ingen saknade den. Så istället för två katter blev det tre. En katt till, och min blivande man flyttar ;) Så han vet vad som gäller om det är en kattunge på bordet när han kommer hem, ha, ha.

Gillar mitt lilla dekohörn, mycket för att vara jag ;).

Nu blir det nog inte inlagt något på ett tag. Jag har ju ett alster kvar att lägga ut men det känns mer spännande att vänta i och med att det är en tävling på www.northernlightscrappers.se
Nu är det Stockholm som gäller i helgen, de har visst sommar väder :)

Nä, är trött. Varit på stan med sönerna och köpt nya gymadojjor samt en tunnare jacka till yngre sonen som växt som tusan.
Ska laga mat, så att alla får när de kommer hem. Äldsta sonen är och tränar, som vanligt och min käre sambo och yngste sonen är och hämtar skotern som yngste sonen har köpt. Gissa om han är lycklig :) !!!

Ha en det gott alla!

2 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Kattloen är helt fantastisk!! Du har verkligen lyckats med färg, design och dekorationer. Hoppas ni får en fin helg i Stockholm.

Kram Maja

Carola sa...

Så fin Katt-LO:n blev färdig! Gillar verkligen färgerna och Ditt dekorationshörn! Liftar nog hörnet;) Hoppas Jag hinner se Dig i morgon - onsdag, på "Nollkursen"
/Kram Carola