torsdag 8 januari 2009

Det blev två nya Lo´s i kväll


Först ett kort jag hittade bland mina andra tusentals kort. Ser så glad och lycklig ut, så jag bestämde att jag gör en LO på den. Ovanligt dekorerad för att vara jag, håller jag på att bli en riktig scarppare, ha, ha. Kul är det i alla fall. Gjorde den med en vit bakgrund, tror att det är första gången jag använder vit bakgrund och det blev ju riktigt fint. Övriga papper från creative club.


Sedan jag gjorde jag en LO på min yngste son som är 16 år o min yngsta bonusdotter som är 14 år. De trivs så otroligt väl i varandras sällskap, o de är lika varandra till sättet. Så de är nog mer lika varandra än deras övriga syskon. Två retstickor brukar vi säga men otroligt goa.
Använde lite papper av det jag fick i julklapp. Färgerna passar bra till dess charmiga ungdomar.

Tro det eller ej, men jag hittade var man tar bort blixten också, efter snart 4 års användade av kameran. Men det beror nog på att jag använt mina glasögon och ser alla symboler :)

Tänk vad man hinner när gubben arbetar ;). Han ringde just o sa att han är på väg hem, och hungrig var han. Så man fixar väl lite käk åt honom då.

Inga kommentarer: