onsdag 14 januari 2009

Awards


plus en till


Dessa två fick jag av /stokk-eyovine.blogspot.com/. Jag blev glad men är ganska dålig på att skicka iväg dem. Vet ej riktigt hur man gör men jag gör ett försök i alla fall :)

Jag skickar till personer vars bloggar jag tycker om att läsa, de gör mig glad, ger mig inspiration samt visar att det finns vardag hos alla familjer, de är:

Annas mirakel
Malins Scrap Blogg
Helans Håla
ScrapCarola

Är ofta in hos er och kikar, tack för era fina bloggar.



4 kommentarer:

japp sa...

Men tjeeeena.. guu, vad du e go. Tuuusen tack, den tar jag såå gärna me mej till min blogg!
Så fin sida du me har.. du e ju visst haj på de där me å skicka vidare åså.. de gick ju bra..hehehe.

Hoppas ni har det bra på andra sidan stan..hihihi.. jag e såå trötter, hade tänkt göra ett inlägg, men jag får se OM jag orkar, kanske senare ikväll. Nu ska nog käket börja tillagas.. ett ont måste för de mesta.
Ha de jättebra å tusen miljoners goa kramar till dej tjejen. Helén.

MalinL sa...

Oj! Tusen tack!

Carola sa...

Åhh! TACK så Jättemycket! Vad glad jag blir! Jag har knappt varit på någon bloggrunda under jul och nyår så NU har jag lusläst Dina bloggar! Och OJ så mycket fint Du gjort!!! Det var riktigt roligt och inspirerande att se.
/Kram Carola

Anna sa...

Hej Carita! Tack för awarden:) Hur har ni det där hemma? Kallt?

Vi har det bara bra, jag har ju snart gjort min första vecka på jobbet och det är verkligen en omställning från att vara mammaledig men det är så KUL!

Vi kommer hem sista helgen i januari så då kanske vi ses, det hoppas jag iallafall! Hälsa Peter och alla dina ungar! kram kram!