fredag 2 november 2012

Min andra hälft och jag =)

Vi har varit tillsammans i sju år och har hunnit gå igenom en hel del, det mesta har varit en härlig tid men även en hel del jobbiga saker.
Men han finns där alltid för mig, och det älskar jag han för.

 Går ju kurs i olika tekniker i scrap. Hur roligt som helst. Har ju länge lekt med papper men kände att jag skulle ta mig i kragen och utveckla det hela.
Här har jag lekt med gesso, stencilen och akryl samt torrpenslat kanterna. Lite stämplar blev det också.

Här är det en regnig fredag em, men jag har ändå gått en långpromenad med jycken. Kändes skönt.
Blir en städhelg, vilket är på tiden, ganska så dammigt här. Lugnt hemma, bonusdottern är och hälsar på sin mamma och sonen är på jobbet.
Bara jag, maken (som jobbar hemma i em) och snygg hunden Douglas =)

Ha en skön helg alla!!

1 kommentar:

nbde2020 sa...

Det viktigaste är att det är den enda Rolex som rolex kopior inte ser ut som Rolex, åtminstone inte vid första anblicken. Jag satte det i "igenkänningstest" och det gick ganska bra. Vid klockor kopior en överblick trodde ingen av mina vänner att jag hade på mig Rolex. Först efter att de tittade närmare och faktiskt märkt ikonisk krona rolex klocka kopia sa de att det verkligen är en Rolex. De flesta av dem sa till mig att de aldrig skulle säga att det är Rolex, om de inte tittade närmare på fake rolex urtavlan. Det räckte för mig att veta att Oyster Perpetual 116000 är säker klocka att bära på universitetet. Det är inte pråligt, det fångar inte mycket fake omega uppmärksamhet, men samtidigt är det lyxigt nog. Det är som att bära en platinaklocka - du är den enda som fake breitling vet att det är platina.