onsdag 10 oktober 2012

Grattis kort

En av mina allra bästa vänner, och en barndomskamrat, gratulerade jag sent om sider. Vi har liksom aldrig fått till en tid men till slut. Gjorde ett kort av restpapper till henne. Det jag kan säga är att hon älskar grönt, så jag försökte göra i den färgskalan.

Har för övrigt börjat en ny kurs i scrapbooking, i olika tekniker. Hur kom som helst. Man åker dit och är oftast hur trött som helst. Men när man väl är där, är det så roligt =)
Igår kladdade vi med mixed media. Blev riktigt nöjd.

Nu är snart min yngste son hemma igen, lämnar Malta för nya planer i hemlandet =) Gissa om jag längtar tills jag får krama om honom. 
Även äldste sonen är på väg hem, så snart får jag krama på båda = lycklig mamma!!

1 kommentar:

nbde2020 sa...

Breitling fake Rolex Chronomat B01 42 är en av de viktigaste idrottskronografen som lanserades i år. Den senaste Chronomat kommer nu i en mindre 42mm rolex replica storlek, men den är fortfarande omedelbart igenkänd tack vare det smarta färdiga fodralet och de distinkta flikarna på ramen. En rolex kopia mer blygsam sakstorlek åt sidan, det övergripande utseendet och känslan av ärendet är mer diskreta och replika klockor förfinade, delvis tack vare de smalare randen och index för tunnare timmar. Insidan slår Breitlings interna B01-kronografrörelse, som kan beundras genom ett fake rolex genomskinligt caseback. Det är till och med vattentät till 200 meter. Sammantaget är det en av de mest tekniskt kompletta och kompetenta sportkronograferna på fake Rolex marknaden idag.