torsdag 22 december 2011

Kort makerska ikväll

Att göra kort är inte min starka sida, och jag vill helst arbeta med foton. Men eftersom vi har en hel del personer som fyller år i december, så har det blivit lite kort makeri.
Pappa fyller ju 70 år den 25 december. Då har vi middag med honom. Den 27 december, firar vi med släkt och vänner =)
Han är född strax efter kl 2400 julaftonsnatten, därav klockan.

Han tycker mycket om att resa, så vi har nästan alla bara planerat att ge honom pengar, så att han kan åka iväg någonstans.
Har även gjort ett bildspel åt honom, som handlar om honom förstås. Samt att jag gjort om två sånger som också handlar om min käre far.

Min svägerska fyller också år i december, så vi firar henne nu när hon kommer upp. Gjorde ett enkelt kort. Oftast tycker jag att det enkla är det vackraste.

Sedan har jag gjort ett God Jul kort, som ett av barnen ska få med pengar i. De önskar sig bara pengar våra kära barn.

Nu ska jag fixa sånghäftet åt far. Ha en skön julhelg!!

Inga kommentarer: