tisdag 29 mars 2011

Ljugarbänken


Detta är mina män i livet. Här var vi i Ammarnäs våren-09, och åkte slalom. Det var en underbar helg med skidåkning, god mat, promenader och pokerspel. Det var kul att se yngste sonen åka utförs igen, för det har han inte gjort sedan han bröt båda armarna 2006 i slalombacken.
Har ju gott om restpapper, så jag försöker använda det med jämna mellanrum.

Jag är verkligen en periodare, då det gäller scrapping, trots att jag tycker om det så mycket. Men jag är en kvällstrött typ och har dessutom svårt att få tiden att räcka till. Men ibland så tar jag mig tid och glömmer tid och rum.

Vi har varit i fjällen, närmare bestämt i Årrenjarka utanför Kvikkjokk men en stor del av familjen. Vi fick en riktigt skön helg, dock lite kylig och blåsig. Tyvärr fick jag magsjuka söndagkväll och är på fötter först idag. Har dock bara ätit lite blåbärssoppa och en macka ännu.

Ha en fortsatt bra vecka.

Inga kommentarer: