torsdag 30 september 2010

Gamla stan, Kreta


Vi var ju på första träffen i scrap, med min gamla kurs grupp. Vi träffs fortfarande en gång i månaden.
Kände att jag helt kommit av mig, inte scrappat något sedan i våras. Men roligt var det. Yngsta bonusdotter, min mor och en vännina följde med. Vi var väl ca 10 personer där.

Tog ett nytt foto från resan till Rethymnon på Kreta. Detta var en av kvällarna i gamla stan, en restaurang med hög mysfaktor.
Ingen märkvärdig LO men den tog hela kvällen, hade svårt att få ihop det. Hade väl scrappartorka helt enkelt, skratt. Det står förresten Memories högst upp men det är svårt att se.
Men jag fortsätter i min enkla stil, verkar blivit min grej =)
Längtar till nästa helg, då man får några timmar på sig att scrappa.

3 kommentarer:

Karin sa...

Ibalnd är det enkla även det fina, jag tycker detta är en jättefin LO"!
kram på dig !

MissMian sa...

Snyggt!!!

Anna Ekman sa...

Jag tycker att din layout blev mycket fin.