tisdag 4 maj 2010

Barnen från Frostmofjällen...


...får ni se en annan gång.

Har scrappat ikväll med inspiration av NorthernLightScrappers Majtävling. Man skulle scrappa i Freestyle stil, hur kul som helst. Ett perfekt tillfälle också för småbitar av olika slag. Men som sagt var, det får ni se när jag har fotat.


Denna scrappade jag på av träffarna med vår förening NorthernLightScrappers. Min älskade man när han mår som bäst, en härlig sommar dag på stranden 2009. En dag då man kan ladda batterierna och bara njuta av livet.

Är uppe alldeles för sent, som vanligt. Lär vara trött imorrn.
Maken är på resande fot men kommer hem redan imorgon. Skönt.

Jag och sönerna har varit på min förre makes/pojkarnas pappas grav idag och satt dit gula violer. Han skulle ha fyllt år idag. Kändes fint att få en stund där med sönerna. Åker som vanligt därifrån med vemod i hjärtat. Folk tror att det är lätt efter några år men det blir det aldrig, man kan bara hantera det bättre.

För övrigt så är det fullt upp på jobbet. Längtar efter sommaren. Men redan nu känns det så mycket bättre när kvällarna är så mycket ljusare.

Ha det gott alla!

Inga kommentarer: