fredag 13 november 2009

Två LO och en härlig fredagkväll

Har då påbörjat de sista bladen till min äldste sons album, ser ett slut :-) Men jag känner mig stolt och nöjd efter snart ett års kämpande. Tur man är envis...eller?!
Detta var ju från Tsunaminatten som satt starka minnen i mina barn, för det var ju fruktansvärt hemskt att fly i mörkret och inte se något. Men det gick ju bra och vi längtar alla tillbaka.
Gjorde lita andra grejor som jag inte gjort på länge och det var riktigt kul, passar dessutom till ett killalbum.


Jag gillar ju färger i brunt och grönt, så jag höll fast vid det denna gång.

Då var det äntligen fredag och fredagsmys. Bästa kvällen på hela veckan. Imorgon ska vi dock på galej, vi ska lyssna på musik av Queen, som Piteås duktiga musiker spelar upp, de flesta av dem gamla Ripp rockare. Det blir en höjdar kväll, vi är så laddade. Först ska vi laga mat med goda vänner och dricka gott vin och sedan utgång på detta. Toppen!!

Inga kommentarer: